//FairyLife
D'Owner!

Entries About

Hello, assalamualaikum! I'm Ain Rahim . Welcome to my blog, place where I always dream to meet Super Junior. Hehehehe

Tagboard!



Archive!

Read It
Chapter 3
Chapter 2
Chapter 1


Credits!

Template: Student Kecik
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   



Chapter 4




Okey , kat kelas aku ada seorang mamat ni nama dia Izzat . Dia memang kaki tidur lah bak hang . Dia pantang ada masa luang , mesti dah selamat . Hahaha . K hari jumaat , dia tidur masa Sejarah . Puan N a.k.a my guru kelas memang dah tahu yang dia memang kaki tidur so macam "lantak kau lah" . Then masa PJ , dia still tidur . Idk siapa punya idea but kami semua kenakan dia . Tahu tak apa kami buat ? Kami keluar dalam kelas senyap senyap and biarkan dia tidur dalam kelas . Then , tutup pintu . Hahaha , sumpah jahat 



Then masa nak turun pergi bawah , terserempak dengan Puan N .

Me : " cuba cikgu tengok dekat kelas . Ada sesuatu . Hahaha "
Puan N : " ha ? maksud awak ?"
Raiza , Fara : " alaa , cikgu tengok jelaa . Ada " someone "
Puan N : " thinking* Izzat ? ! Tak baik lah korang ni "
Me : " memang lah tak baik tapi benda dah terbuat . So , tak boleh buat pape lah . Hahaha "
Raiza : " cikgu nak pergi mana ? "
Puan N : " sebenarnya tadi saya berborak . Sepatutnya saya pergi 3 Daisy tapi saya terlupa jadi saya pergi turun . Ni kena naik balik lah . Haihh "
Fara , Me : " pulak ..... "

Then , bila dah sampai kat bawah , lepak lepak lah kejap sementara tunggu Puan S ( guru PJ )
Tak lama kemudian , ternampak budak ST ( boys ) and aku ternampak IZZAT -.-

Me : "cibai mambai . Awal gila dia bangun"



Then tak lama kemudian , ada budak cakap dia bangun sbb budak ST kejut -.- Lahai , buat spoil ajaa . Hahaha .