//FairyLife
D'Owner!

Entries About

Hello, assalamualaikum! I'm Ain Rahim . Welcome to my blog, place where I always dream to meet Super Junior. Hehehehe

Tagboard!



Archive!

Read It
Chapter 1


Credits!

Template: Student Kecik
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   



Chapter 2


Haii ! K , sesi persekolahan for 2013 dah mula :3 firstly nak cerita detik detik kemasukan kelas . K hari first ,



Cikgu : " baiklah , pelajar 4TK seterusnya . Nurul Ain bt Abd Rahim"
Me : *tergamam**rasa nak jerit masa tuh jugak*
Member : "tahniahh , tahniahh"
Me : *senyum**pergi beratur*

K , cuba korang bayangkan . Aku dapat 1A jee for PMR but dapat masuk kelas yang aku impikan since aku form 1 . Caiyokk Ain Caiyokk ! Hahaha , lol



Secondly , aku dapat cikgu Math yang syok sendiri , Puan S . Dia ajar laju kot . Dia ingat dia ajar robot . Huwaa , i cant believe it ! Kena belajar dengan dia until final year :'/ Nak Puan A . Menyesal dulu belajar main main dengan dia . Btw , Puan A tengah pregnant . OMG , cikgu tu dah lah comel. 

Thirdly , aku dapat classmate baru , Fefe and Shida . Classmate baru ? Lol . Actually dorang dari kelas ST ( Sains Tulen ) Alahh , kelas paling pandai tuh . Hee . Ohh , lupa nak cakap . Souza dah tak sama kelas :( Nik dengan Jani masuk ST . So tinggal lahh aku , Fara and Raiza dekat TK ( Teknologi Kejuruteraan ) . Tak lama kemudian our class dikejutkan tentang pemergian Shida , Maisarah , Helmy , Husna , Dayana . We will miss you all especially Shida :') Shida pergi PD , Maisarah pergi Setapak , Helmy and Husna pergi Klang and Dayana pulak aku tak ingat lah . Sorry Dayana . Hehehe .

Then , 2 hari yg lepas , lepas masa Chemistry , tiba tiba ada budak duduk tempat lama Maisarah ( sebelah meja aku ) and aku tak kenal budak tuh . Rupa rupanya dia budak baru . Nama di Putri . Dia sekolah kat sekolah aku selama 2 hari . Aku tak kesah pun dia nak pindah balik sekolah lama dia sebab aku dah lama reserve tempat duduk tuh untuk ahli Souza ( Nik or Jani ) if dorang nak turun TK . Hee . Dia okeyy but paling tak boleh terima bila dia banyak merungut about sekolah aku . Putri sayang , kalau awak tak rela , better dari mula lagi awak tak payah tukar sekolah . Kan senang . Awak stay jee kat sekolah lama awak tuh . Then petang tuh ada aktiviti Kokurikulum . Raiza , Eiqa kutuk budak baru tuh . K yg aku menyampah bila dorang kutuk Putri tuh mengalahkan dorang dah kenal lama kenal -.- Padahal selama Putri sekolah kat sini , dia banyak cakap dengan aku jee and aku pun rasa dia okeyy even dia macam kutuk kutuk sikit pasal sekolah aku . Yaa , its okeyy lah . Yesterday Putri last day kat sini . Naufal and Hazwan panggil aku sebab nak tanya pasal Putri . Aku tak cakap lagi , tetiba Raiza menyibuk . Dia seems macam kutuk Putri lahh . Aku tak pasti apa yang dia cakap kat the boys but Naufal tetibe cakap kuat kuat , " BAJET EH ? BAJET EH ? " Then Raiza cakap , " HAAH , BAJET " Then Naufal nak cover tapi tak menjadi , " Kau ni bajet lah Najwa " Najwa cakap balik , *gelak gelak* "Aku pulak yg kena" tapi Najwa ada cakap kat aku personally . Dia cakap , " aku tengok Putri tuh okeyy je" Finally , Najwa backup aku . Sayang kau Najwa . Hahaha . K malas nak tulis lagi . Ending of the story ,