//FairyLife
D'Owner!

Entries About

Hello, assalamualaikum! I'm Ain Rahim . Welcome to my blog, place where I always dream to meet Super Junior. Hehehehe

Tagboard!



Archive!

Read It


Credits!

Template: Student Kecik
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   



Chapter 1

Hai you alls . For PMR candidates mcm Ain , I just wanna say , " WOI ! PMR DAH DEKAT ! " 
Hahaha , k joke . Actually Ain nak cakap GOODLUCK TO ALL PMR CANDIDATES ! 
Yeah , dijangka 500 000 PMR candidates tahun ni . Woahh :O Banyak gila tuh . Setengah juta :3




Okeyy last week , 24 until 28 September , Ain ada pergi kursus dekat SMKS 16 anjuran UMW . Yeah , antara sekolah yg terpilih ialah sekolah Ain sendiri , SMKS 24 ohsemm ( yg ohsemm tuh saje tambah :p ) , SMKS 24 ( 2 ) , SMK Taman Seri Muda , SMKS 11 , SMK Subang , SMK Subang Bestari , SMKS 27 , SMKS 18 , SMK SAAS , SMKS 16 ( tuan rumah ) .

Hari Pertama .
Subjek Science .
Agak membosankan . Sbb cikgu tuh seems syok sendiri . Cerita pasal diri dy the ulang benda yang sama -.- Lewlss . Then aku gelak-2 dgn my classmate . Tempat duduk Ain tuh just mcm boleh straight tengok kat anak pegawai UMW from SMK SAAS . Dy pandai Math and agak comel tapi nerdie -___- And kat tempat duduk Ain tuh , Ain ternampak budak SMK Taman Seri Muda . Dy pandang Ain lama gila kot xD Bila Ain dah gabra , Ain terus pandang tempat lain xD

Hari Kedua .
Subjek Science
.
Yeah , hari tuh tukar cikgu . Cikgu tuh tak membosankan .
After Break pukul 12.45 ,
Subjek Math
Belajar Paper 1 . Agak senang ! :')

Hari Ketiga .
Subjek Math .

Masuk-2 dewan jee , Ain tengok meja dah mcm kat sekolah . Menghadap cikgu semua . Kau bayangkan , dewan sekolah tuh dah lah memanjang ke belakang . Ditambah lagi dgn kiteorg sampai sana lambat . Then kiteorg cakap taknampak , then Ain bwk meja ke depan . Sumpah tempat yg Ain duduk tuh annoy . Yela , dekat sebelahnya berderet meja lelaki -.-

Hari Keempat .
Subjek English .

Yeah , memandangkan budak lelaki pergi dulu , then Ain suruh dorg jaga tempat . Sampai-2 , sumpah terkejut bila budak lelaki duduk dgn budak girl SMKS 24 ( 2 ) . Dorg cakap cikgu English tuh yg suruh duduk situ . After that sorg-2 kena kira . Mula Ain dapat no 6 , tapi bila pergi meja group 6 , tengok-2 dah full -.- Akibat ada org cheating . Menyirap weh , mcm org bodoh jee kat situ -__- Then cikgu tuh pergi tukar aku ke group 9 . Masa tuh lah aku kenal budak-2 SMKS 27 . Aku kenal Azim ( dy paling kepoh ) , Zahi , Amira and selebihnya aku tak ingat nama dy xD Hari tuh jugak , lepas break terpaksa balik awal sbb ada solat hajat .

Hari Kelima ( Last Day )
Subjek English 
Kena rombak balik group . Finally , aku sama group dgn Haikal :') Fuhhh . Susah betul nak dapat group dgn classmate aku . Paling untung , si Mirul , Raiza , Naufal dgn Juee sbb sama group -____-
Masa Break Ya Allah , budak-2 27 mintak num aku mcm harem doe . Last-2 aku bg dekat Azim sorg jee . And tah mcm mana dorg kenal aku pun aku tak tau -.-
After Break 
Yeah , study mcm biasa . After that majlis penutup , dapat sijil and THE END !
Btw , i got 1 buku nota kecil and 1 beg sbb menang . Saya ohsemm :p
1 beg lagi Juee tolong rembatkan .